آزمون رفع تعلیق همکده مشاوریار محترم لطفا به هر یک از سوالات زیر پاسخ دهید و هیچ سوالى را بدون پاسخ نگذارید. نام و نام خانوادگی :(ضروری) شماره موبایل(ضروری) کد کارشناس(ضروری) 1.چگونه و از چه طریقی حس نیاز مراجع را پر رنگ میکنید؟(ضروری) الف ) کارشناس انتهای مکالمه روی موضوع مشاوره مانور می دهد ب)ابتدای مکالمه بعد از تشخیص موضوع فقط شرح حال اولیه گرفته می شود ج)کارشناس پس از تشخیص موضوع ، شرح حال می گیرد سپس تبعات مسئله و مزایای مشاوره گرفتن را بیان می کند. د) مراجع موضوع خود را کامل توضیح می دهد ، کارشناس خوب به صحبت های مراجع گوش می کند و برای حل مسئله ایشان را راهنمایی می کند. 2.چه مواردی حتما باید در معرفی مرکز و مشاوران عنوان شود؟(ضروری) الف ) اشاره به برنامه های صدا و سیما ، سوابق کاری مشاوران ، اعلام کد داخلی ،توضیح روش های پرداخت ب) سوابق کاری مشاوران ، اشاره به برنامه های صدا و سیما ، توضیح مجوزهای سازمان بهزیستی ج) اعلام دارا بودن پروانه نظام روانشناسی ، تفاوت مشاوره عمومی و تخصصی ، اشاره به مدارک مشاوران د) گزینه ب و ج 3.اگر مراجع ابتدای مکالمه اعلام کند موقعیت صحبت کردن ندارد چگونه ایشان را توجیه می کنید؟(ضروری) الف ) باید گفته شود امکان دارد چند دقیقه وقت خود را به من دهید. ب) باید گفته شود مسئله ای نیست بعدا با شما تماس خواهم گرفت ج) باید گفته شود الان جلسه مشاوره شما نیست من هم مشاور شما نیستم صرفا بابت توضیح روال کار با شما تماس گرفته ام د ) عذر خواهی کرده و قطع میکنید و در قسمت عدم خرید گزینه منتظر تماس را انتخاب میکنید 4.اگر مراجع اعلام کند درخواست مشاوره ثبت نکرده و اشتباه شده چه مواردی باید بیان شود؟(ضروری) الف )می گویید اینجا مشاورای ما فیلد های متفاوتی دارند احیانا یادتون نمیاد تبلیغات مرکز ما را در صدا و سیما یا فضای مجازی دیده باشید و درخواست مشاوره ثبت کنید؟. ب ) می گویید از اطرافیان بپرسید آیا با شماره شما درخواست داده اند ج ) می گویید اگر الان موقعیت صحبت کردن ندارید من میتوانم تایم دیگری با شما تماس بگیرم د ) همه ی موارد 5.اگر مراجع ابتدای مکالمه راجع به هزینه بپرسد ، چه توضیحی می دهید؟(ضروری) الف ) به او می گویید اول موضوع خود را عنوان کنید تا من بر اساس موضوع شما دوره تون رو انتخاب کنم سپس با توجه به دوره مد نظر هزینه را به شما اعلام می کنم . نگران هم نباشید تعرفه ها طبق تعرفه سازمان بهزیستی و مناسب است. ب) نباید مراجع معطل پاسخ بماند بلافاصله هزینه را اعلام می کنید ج) به او می گویید اجازه دهید مرکز را معرفی کنم بعدا به شما توضیح خواهم داد. د)چون مراجع دغدغه مالی دارد همان اول تعرفه پایین را اعلام می کنید تا مراجع دیگر نگران هزینه نباشد و بهتر به صحبت های شما گوش دهد. 6.دوره های مشاوره را توضیح دهید؟(ضروری) الف)دوره سه جلسه45 دقیقه ای به همراه یک جلسه رایگان با تعرفه سازمان بهزیستی 945000 تومان ب) دوره شش جلسه 45 دقیقه ای ای با تعرفه سازمان بهزیستی 1757000 تومان ج) دوره دو جلسه 45 دقیقه ای با تعرفه سازمان بهزیستی 610000 تومان د)دوره ی 5 جلسه 45 دقیقه ای به اضافه یک جلسه رایگان با تعرفه سازمان بهزیستی 1575000 تومان 7.سهمیه چیست و چه امتیازاتی دارد؟(ضروری) الف ) فرصت ویژه برای افرادی که در جشنواره ثبت نام کرده اند. امتیازات آن شامل: یک جلسه رایگان برای تمامی دوره ها و گارانتی درمان ب)فرصت ویژه به علت محدودیت تعداد پذیرش مراجعان و رزرو نوبت فوری به دلیل حساسیت موضوعی.امتیازات آن : یک جلسه رایگان فقط روی دوره 5 جلسه ای ، ارسال تست رایگان روانشناسی و امکان صحبت با مشاور به صورت خارج از نوبت ج) سهمیه یعنی در نظر گرفتن تخیف برای افرادی که زودتر واریزی خود را انجام دهند. امتیازات آن : ارسال تست رایگان روانشناسی ، امکان صحبت با مشاور خارج از نوبت طولانی مدت و گارانتی درمان د) هیچ کدام 8. کدامیک از گزینه های زیر تخلف است؟(ضروری) الف:قطع تماس روی مشتری ب:اعلام اینکه مشاور با مراجع تماس میگیرد ج:اعلام ضبط مکالمه با مشاور د:همه ی موارد 9.نحوه ی تماس و ارتباط مراجع با مشاور را توضیح دهید؟(ضروری) الف) تماس با شماره 1448 و داخلی ب) تماس با شماره 91003003 داخلی 1 ج) تماس با شماره 1448 و وارد کردن داخلی کارشناس فروش( مشاوریار) و ارجاع مراجع توسط کارشناس به مشاور د) هیچ کدام 10. تکنیک تنور داغ در چه مواردی استفاده می شود؟ 10. تکنیک تنور داغ در چه مواردی استفاده می شود؟(ضروری) الف )انتهای مکالمه و زمانی که به ثبت فاکتور رسیدید. ب)هرکجای مکالمه گفته شود اهمیتی ندارد ج) زمانی که مراجع منصرف شده است قصد خرید ندارد برای تشویق و ترغیب مراجع به خرید. د)هیچ کدام